Gratuluję Ci za decyzji powrotu

do treningów!
Jesteś na najlepszej drodze by ruszyć z miejsca.
Odbierz pdf
“Jak wrócić do treningów po przerwie”

 

 

SPRAWDŹ CO JESZCZE DLA CIEBIE PRZYGOTOWAŁAM!

Zadbaj o siebie teraz!

Przygotowałam dla Ciebie opcję na START!

To idealne dwa treningi dla osób, które chcą wreszcie zacząć ćwiczyć, a nie wiedzą od czego zacząć i boją się morderczych treningów, po których może się pojawić ból kolan, pleców i karku.
Oszczędź sobie tego i w sposób bezpieczny i skuteczny wykonaj te dwa treningi by w dwa tygodnie rozruszać ciało i wystartować z kolejnymi już bardziej zaawansowanymi programami treningowymi. Gwarantuje Ci, że będziesz zaskoczona efektami, gdy je wprowadzisz w życie. 
Proponuje wykonać je w sekwencji poniedziałek i wtorek oraz czwartek i piątek. Oczywiście możesz je wykonywać codziennie naprzemiennie, a w kolejnym tygodniu jeden po drugim.

 

 Czym jest program:
Na START?

To program dla kobiet, które chcą wreszcie wstać z kanapy i działać Tu i Teraz!
Dostajesz gotowe dwa treningi, jeden nastawiony na podkręcenie spalania tkanki tłuszczowej, drugi na modelowanie sylwetki z użyciem hantelek lub butelek z wodą.

Trenujesz kiedy chcesz i jak chcesz!

Jest to idealna opcja po przerwie lub po chorobie, żeby na spokojnie wrócić do regularnych treningów!

A wszystko po to byś z radością i satysfakcją mogła spojrzeć lustro i powiedzieć sobie!
Zrobiłam To!
Jestem z siebie dumna! Jestem gotowa na więcej!

 

 

 

Krok 1

Planujesz trening w swoim kalendarzu by mieć na niego czas! 

Pobierasz praktyczny FIT KALENDARZ plus pdfy z nawykami i wynikami!
Robisz zdjęcie sylwetki, pomiary ciała

Krok 2

Wpisujesz sobie cel jaki chcesz osiągnąć w tydzień i miesiąc

oraz nagrodę jaka na Ciebie czeka po określonym etapie!
Pamiętaj! Nagradzaj się! 
Wtedy efekty będą z Tobą na dłużej!

Krok 3

Mówisz domownikom, że szykujesz się do zmian i potrzebujesz ich wsparcia.
Możesz spytać kto chce się przyłączyć, lub przygotować ich na to że na te 15-30 minut zamykasz się w pokoju i działasz i że jest to czas dla Ciebie!

SPRAWDŹ CO JESZCZE DLA CIEBIE PRZYGOTOWAŁAM!

PLAN TRENINGOWY na START

CENA 17zł

20 TRENINGÓW JUŻ NAGRANYCH – DOŻYWOTNI DOSTĘP DOPÓKI BĘDZIE GRUPA NA FB

*Trening BEZPIECZNY I SKUTECZNY 18 minutowy INTERWAŁ do zrobienia w dowolnym dla Ciebie momencie, by podkręcić spalanie tkanki tłuszczowej!
*
*Trening na całe ciało z obciążeniem 29 minut wzmacniania by wymodelować sylwetkę.

*DOŻYWOTNI DOSTĘP

DLA KOGO?

Dla kobiet TAKICH JAK TY!

N

kobiet, które mają na głowie pracę, dom, dzieci...

N

kobiet, które potrzebują kopa do działania

N

kobiet, które chcą zacząć dbać o siebie i nie wiedzą od czego zacząć!

N

kobiet, które POTRZEBUJĄ trwałych zmian w swoim życiu!

N

kobiet, które chcą się wreszcie czuć i wyglądać lepiej!

Cześć!

NAZYWAM SIĘ BARBARA FILA-CHWIEJ i jestem Twoim trenerem personalnym!

Sama też jestem mamą trójki dzieci i wiem z czym zmaga się kobieta by wrócić do wymarzonej sylwetki.
Wracałam do swojej Formy aż 3 razy, dzięki temu wiem na co zwrócić uwagę by było zdrowo i bezpiecznie! – i najważniejsze! Efektywnie!
Przez ten czas zgłębiałam wiedzę na temat pracy z kobietami w ciąży i po ciąży, po cięciu cesarskim i porodzie naturalnym. Mój warsztat uzupełniałam licznymi szkoleniami na wzmocnienie ciała, redukcję tkanki tłuszczowej oraz form wzmacniających kręgosłup w formie zdrowego kręgosłupa i pilatesu.
W tym czasie wypracowałam swój plan działania, trening który ma pomóc szybko i bezpiecznie wrócić do sprawności i Sylwetki z przed ciąży! Uwaga! może być nawet lepsza ;D
Jako certyfikowany trener i instruktor fitness przeprowadziłam tysiące zajęć fitness, dzięki czemu jeszcze lepiej rozumiem kobiety i ich problemy dnia codziennego. Dołącz do grupy kobiet dbających o siebie pod moimi skrzydłami i daj się sobą zaopiekować.

 

Najczęściej zadawane pytania

Nigdy nie trenowałam, czy dam radę?

Świetnie, że jesteś i pytasz!
Program  powzwoli Ci się rozkręcić, wytrwać kondycyjnie i znależć czas na działanie! Program ma pomóc właśnie takim osobom jak Ty, żeby zacząć.

Jestem po cięciu cesarskim, czy ten program jest dla mnie?

Oczywiście, że tak!
Jeśli jesteś już po okresie połogu i byłaś u ginekolożki i fizjoterapeutki uroginekologicznej (po cc szczególnie trzeba ją odwiedzić) to spokojnie możesz z nami działać!
Powodzenia

Co powinnam jeść w trakcie programu treningowego?

Świetnie, że pytasz!
Przygotowałam dla Ciebie plan żywienia na 5 dni, żebyś wiedziała co kłaść na talerz i co jeść żeby nie było efektu jojo!.
Dostaniesz ode mnie przykładowe 3 posiłki na 5 dni.
Dlaczego tylko 3? zależy mi byś zatroszczyła się właśnie o te 3, czyli śniadanie, obiad, kolacja -skupiając się na nich i dobrze komponując, jeszcze szybciej osiągniesz sukces!

Mam rozejście mięśnia prostego brzucha (kresy białej)? Czy ten program jest dla mnie bezpieczny?

To zależy!
Zawsze polecam konsultacje z fizjoterapeutką uroginekologiczną by dokonała wstępnej weryfikacji w jakim stanie jest brzuch. W tedy łatwiej mi prowadzić współpracę.
Zawsze możesz się u mówić na konstultacje online, wtedy będę wiedzieć jak dobrać ćwiczenia do Ciebie.
Ponieważ przy poprawnej technice jesteś w stanie te ćwiczenia wykonywać.

Bardzo boli mnie kręgosłup, czy te ćwiczenia będą dla mnie odpowiednie?

Ból kręgosłupa może być spowodowany licznymi przeciążeniami, od braku ruchu, trybu pracy siedzącej, obciążenia ciążą, porodem, a następnie opieką nad dzieckiem.
W programi znajdziesz też ćwiczenia typu pilates, które pomogą Ci w tym by wzmocnić mięśnie wzdłuż kręgosłupa i zniwelować ból, który się pojawił.
UWAGA! Jeśli stan kręgosłupa mocno Cię niepokoi, sprawdź, czy nie dzieje się tam coś złego… dyskopatia, kręgozmyk itd.  Wtedy trzeba zacząć od specjalisty w tym kierunku, a potem zapraszam do mnie.

Jak najlepiej zaplanować trening?

Polecam Ci usiądź na chwilę i zastanów się gdzie masz w ciągu dnia, tygodnia przestrzeń na to by działać z treningiem. Czy jest to wczesny ranek zanim wszyscy wstaną i masz czas dla siebie i w ciszy i spokoju robisz trening, potem prysznic i z taką mocną dawką endorfin i energii zaczynasz dzień??
Czy może po pracy, w trakcie pracy (jeśli jesteś na home office) – świetnie pobudzi do działania i myślenia, gdy mamy zjazd energetyczny w ciągu dnia.
Jeśli tak jak ja uwielbiasz trenować popołudniu to pamiętaj nie zostawiaj treningu na sam koniec dnia… gdyż możesz być prawdopodobnie tak zmęczona, że już nic nie będzie Ci się chciało…a z pewnością nie trenować…

Co potrzebuje by zacząć?

Podczas programu wykorzystuje ciężar oraz hantelki i matę. Jeśli nie posiadasz sprzętu nic złego się nie dzieje, wystarczy że masz butelki z wodą, najlepiej 1 litr lub 1,5 litra. Zamiast maty wystarczy ręcznik!
Pamiętaj szukamy rozwiązań nie wymówek.
Chcesz się zaopatrzyć w dobry sprzęt polecam z https://tiguarfitness.com/pl/ na hasło NORDFIT masz -10% zniżki

Ile jestem w stanie schudnąć w ciągu tych 4 tygodni?

Biorąc pod uwagę, że standardowo zdrowa osoba chudnie od 0,5 do 1 kg (w skrajnych przypadkach nawet do 2kg) to mamy 3 tygodnie współpracy czyli mamy od 1,5-do 3kg ( w skrajnym przypadku nawet 6kg) to w opcji samego Fit kalendarza. Kontynuując program przez 3 miesiące jesteś wstanie zredukować tkankę tłuszczową o 6-12kg ( w skrajnym przypadku nawet do 24kg – skrajne przypadki dotyczą osób z dużą otyłością bez problemów zdrowotnych jak hashimoto, Instulinooporoność, cukrzyca itd.)

REGULAMIN

Co mi się podoba? Tego ująć nie mogę w jednym zdaniu, Basia to osoba która robi to co kocha i wie co robi. Swoje treningi prowadzi z pasją i zaangażowaniem w to co oczekuje od niej klient. Ja przychodząc pierwszy raz na konsultacje pomyślałam ok 5min i pewnie tyle, a jednak się pomyliłam i to bardzo. Basia konsultuje z Toba każdy najmniejszy szczegół historie Twoich chorób, jakich kontuzji, posturę ciała omawia posiłki i przede wszystkim Twój wlasny cel. Po co przyszedłeś i jaki jest Cel. Wywarła na mnie mega wrażenie a moim celem było 10kg mniej w co oczywiście nie wierzyłam… Basia powiedziała “Gosia może lepiej się miło zaskoczyć niż rozczarować i przyjmijmy na początek cel 5kg…” Pomyślałam ok. i wiecie co było warto!!! Mimo, że były chwile zwątpień u bólu, to zacisnęłam poślady i powiedziałam, ze dam rady a Basia zawsze mi powtarza dasz rady! “Gosia wytrzymaj” i wytrzymałam. Niedługo skończę 36 spotkań które zmieniły bardzo moje życie, myślenie i dały wiarę w siebie z wynikiem na dzisiaj 8kg mniej. Cel prawie swój osiągnę dzięki najlepszej pani trener Basi. I na koniec wszystkim mamuśką, które uważają, ze nie dadzą rady życzę takiej właśnie wiary w siebie! POLECAM TRENING Z BASIĄ PO STO KROĆ!!!

Małgorzata Bednarz

Bardzo pozytywna energia, którą każdy od razu wyczuwa. Z jej pomocą zyskałam znacznie więcej, niż sama chciałam osiągnąć, a tym samym efekty są wręcz zaskakujące, gdzie wydawać by się mogło, że praca nad sobą, to jedynie trud- przy ogromnej wiedzy Basi i jej wspaniałemu kontaktowi z drugim człowiekiem, można w bardzo przyjemny sposób zmienić swoje podejście i swoje ciało. I czerpać ze strumienia zwanego:satysfakcja! Liczę,że to uczucie pomoże na stałe rozgościć się moim zdrowym nawykom w codzienności! GORĄCO POLECAM!!!
Katarzyna Guzik

Polecam współpracę z Basia. najgorzej się zmobilizować do działania… a Basia skutecznie mobilizuje i co najważniejsze widać tego efekty ☺️
Kamila Wronka

Te 2 tygodnie tak szybko zleciały 🙂 ja do tej pory w jeden dzień nie wykonałam treningu ale za to na drugi dzień go nadrobiłam 💪 ciesze się ze wydrukowałam kalendarz adwentowy bo to motywuje mnie do codziennych ćwiczeń 😍 uważam, że treningi są super dobrane 🙂 ja u siebie buduje nawyk codziennej i systematycznej aktywności fizycznej! Dzięki 

Barbara Fila-Chwiej

 😍

Anna C.

Fizjoterapeutka