W ofercie naszej firmy znajdują się następujące zajęcia:

zajęcia oznaczone kolorem zielonym - zajęcia mentalne

zajęcia oznaczone kolorem czerwonym - zajęcia o wysokiej intensywności 

zajęcia oznaczone kolorem żółtym - zajęcia ujędrniające, modelujące

zajęcia oznaczone kolorem fioletowym - zajęcia taneczne

zajęcia oznaczone kolorem pomarańczowym - zajęcia dla dzieci

Mamy nadzieję, że znajdziesz tu coś dla Siebie :)!

 

Atak na BPUKrótka rozgrzewka, potem część główna w której atakujemy newralgiczne miejsca czyli brzuch, uda i pośladki. Podczas zajęć następuje spalanie i wzmacnianie tych partii ciała, zajęcia z użyciem piłek eliptycznych zwanych ovaball, dzięki czemu angażujemy jeszcze mocniej mięśnie wewnętrzne i posturalne, na koniec solidny stretching. 


Indoor Cycling Zajęcia na rowerkach stacjonarnych, w rytm porywającej muzyki, imitacja jazdy pod górę, z górki, po prostej. To Ty decydujesz jak mocno dociśniesz na zajęciach by spalić 800kcal.


Pole danceZajęcia gimnastyczno-taneczne na rurach. Poprawiasz wygląd swojego ciała, gdyż pracujesz na nich ciężko jak na siłowni, dodatkowo zyskujesz pewność siebie i czujesz się bardziej kobieco, po prostu sexy!


Zumba® FitnessPołączenie tańca i fitnessu, mnóstwo energii, spalonych kalorii i moc endorfin
Zumba® Kids – dla dzieci od 4-12 r.ż. – połączenie zabawy z tańcem, dzieci uczą się koordynacji, równowagi, kształtuje i rozwija się kreatywność, dyscyplina oraz pamięć! Badania wykazały, że Zumba dla dzieci pobudzają pracę mózgu i tym samym mają korzystny wpływ na rozwój intelektualny dziecka.


TBC Step – Total Body Condition - Ćwiczenia polegające na kształtowaniu sylwetki poprzez łączenie wysiłku aerobowego (układ choreograficzny na stepie) oraz ćwiczeń na kształtowanie mięśni (trening z hantelkami). Trening doskonale modeluje sylwetkę i pomaga spalić tkankę tłuszczową. Zalecany zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych.


Brzuchomania – trening nastawiony głównie na wzmocnienie mięśni brzucha i spalanie tkanki tłuszczowej, całość przy super porywającej muzyce.


Total fitness – trening wg Ewy Chodakowskiej - Intensywny trening interwałowy, opierający się na najważniejszych, wszechstronnych ćwiczeniach ogólnorozwojowych. W treningu stosowany jest różnorodny sprzęt (hantle, stepy, taśmy) oraz ciężar własnego ciała do uzyskania najlepszego efektu. Trening rozpoczyna się krótką rozgrzewką pozbawioną choreografii, kończy się krótkim stretchingiem. Zajęcia dla wszystkich, którzy oczekują czegoś więcej od zajęć fitness.


Pilates - Zestaw ćwiczeń wzmacniających i rozciągających, ukierunkowane na mięśnie wewnętrzne, stabilizujące kręgosłup i poprawiające sylwetkę. Zajęcia odbywają się przy relaksacyjnej muzyce, ujędrniają i wysmuklają sylwetkę, ciało staje się sprężyste i poprawia się jego wygląd. Zniweluj ból kręgosłupa i naucz się prawidłowo oddychać i kontrolować swoje ciało.


Stretching Ćwiczenia rozciągające mięśnie, zwiększające zakres ruchów i usuwanie przykurczów w ciele, nabytych w dniu codziennym. Ćwiczenia działające kojąco i regenerująco na całe ciało. Podczas zajęć odczuwamy poprawę samopoczucia.

DeepWork- trening holistyczno-funkcjonalny, ładuje ciało pozytywną energią, usprawnia do codziennego życia, pomaga spalić nadmierne kilogramy przy jednoczesnym rzeźbieniu całego ciała, energetyczna rozgrzewka, niesamowita część ogólna oraz wspaniały stretching i relaks na koniec lekcji! DeepWork to nie trening to doświadczenie!


Super Sylwetka – Tr. obwodowy to coś dla tych, którzy nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy. 8-12 ćwiczeń na wszystkie partie mięśniowe ułożone w obwód. Wykonywanie ich jedno po drugim to sportowy przepis na sukces.


Tabata – Formuła tabaty to 4 minuty (20s ćwiczymy,10s odpoczywamy) ćwiczeń i kilka razy powtarzamy taki układ podczas zajęć. To trening który daje wymarzone efekty, podkręca spalanie tkanki tłuszczowej do 24h po treningu, nadaje się nie tylko dla sportowców, którym zależy na poprawie wyników, ale także i amatorów, którzy chcą poprawić kondycję.


Trampoliny - system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Używamy trampoliny o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. kombinacja wolnych i szybkich skoków, ćwiczeń znanych z aerobiku i dynamicznych „biegów” w miejscu. Dzięki nieustannym zmianom grawitacji więcej mięśni jest jednocześnie zaangażowanych w ruch, przez co podnosi się efektywność ćwiczeń. możemy spalić aż 800 kcal!


Trampoliny Kids – zajęcia z energetyczną muzyką, łączące zabawę, koordynację ruchową. Zajęcia uruchamiają cały aparat ruchowy. Usprawniają całe ciało utrzymując je w dobrej kondycji fizycznej.


Gimnastyka dla Smyka – połączenie gimnastyki, zabawy, gier rywalizacyjnych podczas intensywnych 45 minut.


MAMA PLUS ® - zajęcia dla kobiet w ciąży. Bezpieczny, przyjemny i konieczny trening dla przyszłych Mam,
gwarantujący dobre samopoczucie, sprawność przez całą ciążę i szybki powrót do formy po urodzeniu dziecka.


Mama + dziecko – zajęcia pomagające wrócić do formy mam po ciąży w towarzystwie swoich dzieci, ćwiczymy jak tylko dostajemy zielone światło od lekarza ginekologa. Małe i kameralne grupy.


Step Funkcjonalny – Zajęcia z użyciem stepu, na bazie ćwiczeń funkcjonalnych robionych przez całe zajęcia budujemy wspaniałą choreografię, która idealnie wpływa nie tylko na nasze ciało ujędrniając je, ale również wspomaga działanie obydwóch półkul mózgu.


Fit Ball – stop cellulit- zajęcia ujędrniające nasze ciało, pomagające zniwelować cellulit, wzmocnić mięśnie strukturalne i wewnętrzne.


Step/Dance – choreografia na stepie lub na podłodze, przyjemne spalanie kalorii z jednoczesną gimnastyką umysłu zwieńczone fantastycznym finałem by poczuć się częścią wyjątkowego widowiska.


NOWOŚĆ!

Strong by Zumba - Jest to trening zorientowany na rezultaty. Poprzez zmienną intensywność oraz wkomponowane ćwiczenia siłowe spalisz mnóstwo kalorii, poprawisz kondycję oraz siłę, wzmocnisz także całe ciało, a w konsekwencji wymodelujesz oraz ujędrnisz swoją sylwetkę. Na tym nie koniec zalet.„Trening poprzez interesujące sekwencje ćwiczeń sukcesywnie rozwija naszą zwinność, mobilność oraz stabilizację. Co zajęcia progresywnie, krok po kroku, można przekraczać swoje granice – wylicza Izabela Kin-Janda. – Poza tym trening wpływa budująco nie tylko na nasze ciało, ale również umysł i duszę”.


Ten serwis używa cookies.

W każdej chwili możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki, ograniczając bądź całkiem blokując te pliki. Nie robiąc tego, wyrażasz zgodę na ich używanie. Czytaj więcej…

Zrozumiałem