Atak na BPU
Atak na Brzuch, Pośladki i Uda w skrócie BPU - Krótka rozgrzewka, potem część główna w której atakujemy newralgiczne miejsca czyli brzuch, uda i pośladki. Podczas zajęć następuje spalanie i wzmacnianie tych partii ciała, zajęcia z użyciem piłek eliptycznych zwanych ovaball, dzięki czemu angażujemy jeszcze mocniej mięśnie wewnętrze i posturalne, na koniec solidny stretching.

Indoor Cycling 
Zajęcia na rowerkach stacjonarnych, w rytm porywającej muzyki, imitacja jazdy pod górę, z górki, po prostej. To Ty decydujesz jak mocno dociśniesz na zajęciach by spalić 800kcal.

Active Walk
zajęcia na bieżniach –Trening odbywa się na bieżniach bezsilnikowych, specjalnie do tego typu treningu przeznaczonych, trening z wykorzystaniem muzyki.  To nowy i, co ważniejsze, najnowocześniejszy oraz, jak dotąd, najskuteczniejszy system treningowy tzw. ogólnorozwojowy - wspomagający odchudzanie poprzez silną stymulację układów wydolnościowego, krążenia oraz przemiany materii. Dzięki połączeniu i zmodyfikowaniu klasycznych ćwiczeń fitness, rytmiki i treningu kardio w jeden integralny system, osiągnięto coś, niebywałą, gwarantowaną, skuteczność. Udowodniono, bowiem, że w czasie trwania pojedynczych zajęć, czyli ok 60 min. organizm, oczywiście uwzględniając indywidualne uwarunkowania każdej osoby, jest w stanie spalić od 600 - do 1000 kcal. Nic do tej pory nie było tak skuteczne.

Pole dance 
Zajęcia gimnastyczno-taneczne na rurach. Poprawiasz wygląd swojego ciała, gdyż pracujesz na nich ciężko jak na siłowni, dodatkowo zyskujesz pewność siebie i czujesz się bardziej kobieco, po prostu sexy!

Les Mills BODYPUMP®

 BODYPUMP® - jest pierwowzorem dla wielu odmian siłowych zajęć grupowych z użyciem sztang. Został stworzony w 1991r przez Philipa  Mills i dystrybuowany globalnie przez Les Mills International. Obecnie jest w ponad 80 krajach i w ponad 15000 klubach fitness na całym  świecie. W Polsce obecny od 5 lat szybko zyskał miano najbardziej popularnego spośród programów Les Mills.

 Zajęcia BODYPUMP® posiadają ustaloną choreografię, co daje globalną jednorodność. Ta standaryzacja daje poczucie jakości i  bezpieczeństwa dla uczestników zajęć gdziekolwiek pojawią się na zajęciach w Polsce w partnerskich klubach Les Mills czy za granicą.  Zatem uczestnicy zajęć nie martwią się czy dany instruktor "zaskoczy" ich swoją autorską wersją przysiadów czy martwego ciągu. Tu  technika jest ustalona i każdy instruktor Les Mills posiada wysoki standard prowadzenia zajęć typu siłowego.

 Co trzy miesiące zmienia się choreografia i muzyka, która jest przygotowywana solidnie przez sztab ekspertów z zakresu sportu i  fizjoterapii. Nowe zestawy ćwiczeń to kolejna porcja edukacji dotyczącą danej techniki i nowego ćwiczenia

 Czy wiesz że. BODYPUMP® program ma również swoją strukturę, która jest stała niezależnie od zmiany choreografii. Zajęcia w formacie 60  minut zawierają osiem utworów na oddzielne grupy mięśni. Istnieje również format 45 minut, bez dwóch grup mięśniowych (biceps i  triceps), które zwykle współuczestniczą w ćwiczeniach klatki piersiowej czy pleców. BODYPUMPR Express to kolejny format zajęć jako opcja 30 minutowa, w której skupiamy się tylko na ćwiczeniach złożonych czyli angażujących kilka grup mięśniowych.

Dlaczego dzięki Les Mills BODYPUMP® osiągacie niesamowite rezultaty?
Sekretem BODYPUMP® jest tzw: REP EFFECT co w wolnym tłumaczeniu możemy określić jako EFEKT POWTÓRZEŃ. To efekt wyczerpania mięśni przy użyciu wagi lekkiej, podczas wykonywania wysokie liczby powtórzeń. To przełom w treningu siłowym na zajęciach grupowych, który sprawdził się doskonale w bloku zajęć 55 minutowych. EFEKT POWTÓRZEŃ zmienia tradycyjne myślenie o podnoszeniu ciężarów, zwłaszcza wśród pań, którym trening z obciążeniem kojarzy się jedynie z silnym przyrostem masy mięśniowej. Rezultatem tego typu treningu są długie, smukłe, wyrzeźbione mięśnie oraz silna budowa ciała. Choreografia zajęć BODYPUMP® jest ukierunkowana na wszystkie obszary ciała a w szczególności na: pośladki, uda, ramiona, barki. Ponadto, niektóre wykonywane ćwiczenia należą do typu ćwiczeń złożonych czyli takich, które angażują kilka grup mięśniowych na raz. W efekcie trening BODYPUMPR ułatwia ogólne spalanie tkanki tłuszczowej, zwiększa ilość spalonych kalorii i skutecznie wpływa na EFEKT POWTÓRZEŃ sprawia, że podczas typowych zajęć BODYPUMPR wykonujemy około 800 powtórzeń. To ponad cztery razy więcej niż jedna osoba może osiągnąć podczas indywidualnego treningu.

Według badań, zajęcia BODYPUMP® zwiększają liczbę spalonych kalorii, wspomagają spalanie tłuszczu i poprawiają wydolność tlenową, siłę mięśni i wytrzymałość mięśni. Istnieją także dowody, że zajęcia BODYPUMPR mogą mieć pozytywne korzyści psychologiczne.

MAMA PLUS ®

MAMA PLUS ® - zajęcia dla kobiet w ciąży. Bezpieczny, przyjemny i konieczny trening dla przyszłych Mam, gwarantujący dobre samopoczucie, sprawność przez całą ciążę i szybki powrót do formy po urodzeniu dziecka.

Mama + dziecko 
Zajęcia pomagające wrócić do formy mam po ciąży w towarzystwie swoich dzieci, ćwiczymy jak tylko dostajemy zielone światło od lekarza ginekologa. Małe i kameralne grupy.


Step Funkcjonalny 
Zajęcia z użyciem stepu, na bazie ćwiczeń funkcjonalnych robionych przez całe zajęcia budujemy wspaniałą choreografię, która idealnie wpływa nie tylko na nasze ciało ujędrniając je, ale również wspomaga działanie obydwóch półkul mózgu.


Fit Ball – stop cellulit
Zajęcia ujędrniające nasze ciało, pomagające zniwelować cellulit, wzmocnić mięśnie strukturalne i wewnętrzne.


NOWOŚĆ! Strong by Zumba 
Jest to trening zorientowany na rezultaty. Poprzez zmienną intensywność oraz wkomponowane ćwiczenia siłowe spalisz mnóstwo kalorii, poprawisz kondycję oraz siłę, wzmocnisz także całe ciało, a w konsekwencji wymodelujesz oraz ujędrnisz swoją sylwetkę. Na tym nie koniec zalet.„Trening poprzez interesujące sekwencje ćwiczeń sukcesywnie rozwija naszą zwinność, mobilność oraz stabilizację. Co zajęcia progresywnie, krok po kroku, można przekraczać swoje granice – wylicza Izabela Kin-Janda. – Poza tym trening wpływa budująco nie tylko na nasze ciało, ale również umysł i duszę”.

Zumba Kids®

Zumba Kids ® zaciera granice pomiędzy fitness'em i rozrywką m.in. poprzez specjalnie dobraną oryginalną muzykę przeznaczoną do zajęć Zumba Kids ®. Młodzi tancerze mają możliwość wkroczenia w świat fitness'u dzięki wspaniałej zabawie, muzyce i atmosferze jaka panuje na zajęciach Zumba Kids®!

Co to jest Zumba Kids? To połączenie Zumba Fitness (Salsa, Cumbia, Reggaeton, Hip-Hop i innych tańców) i treningu mającego na celu zapewnienie dzieciom od lat 4 do 12 maximum zabawy i fitness'u w tym samym czasie. Zumba Kids® to zajęcia bezpieczne i skuteczne.

Jakie korzyści daje Zumba Kids® ? 
To nie tylko ćwiczenia i taniec. Zumba Kids® promuje zdrowy tryb życia u dzieci i uczy szacunku, pracy zespołowej, odpowiedzialności i zaufania. Podczas zajęć Zumba Kids® dzieci uczą się koordynacji, równowagi, kształtują i rozwija się kreatywność, dyscyplina oraz pamięć! Badania wykazały również, iż zajęcia Zumba Kids® pobudzają pracę mózgu i tym samym mają korzystny wpływ na rozwój intelektualny dziecka.

ZUMBA

zumbaZumba to zainspirowana latynoskimi rytmami, fuzja tańca
i aerobiku. Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist .... i wiele innych.

Zumba ...

  • to przede wszystkim ŚWIETNA ZABAWA, uczestnicy nie zdają nawet sobie sprawy, że ćwiczą i po prostu wracają bo niesamowicie spędzają czas, a po pewnym okresie zaskakują ich rezultaty.
  • jest INNA, ekscytująca i motywująca muzyka, wiele rytmów, proste ale bardzo ciekawe kroki, całkowicie innowacyjny format klasy.
  • jest ŁATWA, zaprojektowana dla wszystkich, bez ograniczeń wiekowy, kondycyjnych lub umiejętnościowych, po prostu każdy może to robić. Prosta kombinacja kroków oraz unikalna formuła Zumby sprawia, że bawisz się już od pierwszych zajęć.
  • no i EFEKTYWNA !!! Lekcja cardio z elementami treningu wytrzymałościowego
    i kształtującego sylwetkę powoduje spalanie ogromnej ilości kalorii, ujędrnia
    i rzeźbi Twoje ciało.

W ostatnich latach Zumba przeprowadziła niemalże rewolucję. Tworząc koncept fitness-zabawy i przeobrażając trening fitness w rozrywkę Zumba osiągnęła ogromy sukces, wciągnęła tysiące ludzi i jak szalony ogień rozniosła się po całym świecie, wszystkich kontynentach, a tym samym zapisała się w historii jako najbardziej wpływowe wydarzenie
w branży fitnessu.

Brzuchomania 
Tening nastawiony głównie na wzmocnienie mięśni brzucha i spalanie tkanki tłuszczowej, całość przy super porywającej muzyce.

Total fitness
Trening wg Ewy Chodakowskiej - Intensywny trening interwałowy, opierający się na najważniejszych, wszechstronnych ćwiczeniach ogólnorozwojowych. W treningu stosowany jest różnorodny sprzęt (hantle, stepy, taśmy) oraz ciężar własnego ciała do uzyskania najlepszego efektu. Trening rozpoczyna się krótką rozgrzewką pozbawioną choreografii, kończy się krótkim stretchingiem. Zajęcia dla wszystkich, którzy oczekują czegoś więcej od zajęć fitness.


Pilates 
Zestaw ćwiczeń wzmacniających i rozciągających, ukierunkowane na mięśnie wewnętrzne, stabilizujące kręgosłup i poprawiające sylwetkę. Zajęcia odbywają się przy relaksacyjnej muzyce, ujędrniają i wysmuklają sylwetkę, ciało staje się sprężyste i poprawia się jego wygląd. Zniweluj ból kręgosłupa i naucz się prawidłowo oddychać i kontrolować swoje ciało.


Stretching  
Ćwiczenia rozciągające mięśnie, zwiększające zakres ruchów i usuwanie przykurczów w ciele, nabytych w dniu codziennym. Ćwiczenia działające kojąco i regenerująco na całe ciało. Podczas zajęć odczuwamy poprawę samopoczucia

DeepWork
Trening holistyczno-funkcjonalny, ładuje ciało pozytywną energią, usprawnia do codziennego życia, pomaga spalić nadmierne kilogramy przy jednoczesnym rzeźbieniu całego ciała, energetyczna rozgrzewka, niesamowita część ogólna oraz wspaniały streching i relaks na koniec lekcji! DeepWork to nie trening to doświadczenie!


Super Sylwetka – Tr. obwodowy
To coś dla tych, którzy nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy. 8-12 ćwiczeń na wszystkie partie mięśniowe ułożone w obwód. Wykonywanie ich jedno po drugim to sportowy przepis na sukces.


Tabata
Formuła tabaty to 4 minuty (20s ćwiczymy,10s odpoczywamy) ćwiczeń i kilka razy powtarzamy taki układ podczas zajęć. To trening który daje wymarzone efekty, podkręca spalanie tkanki tłuszczowej do 24h po treningu, nadaje się nie tylko dla sportowców, którym zależy na poprawie wyników, ale także i amatorów, którzy chcą poprawić kondycję.


Trampoliny
System treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Używamy trampoliny o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. kombinacja wolnych i szybkich skoków, ćwiczeń znanych z aerobiku i dynamicznych „biegów” w miejscu. Dzięki nieustannym zmianom grawitacji więcej mięśni jest jednocześnie zaangażowanych w ruch, przez co podnosi się efektywność ćwiczeń.  możemy spalić aż 800 kcal!


Trampoliny Kids 
Zajęcia z energetyczną muzyką, łączące zabawę, koordynację ruchową. Zajęcia uruchamiają cały aparat ruchowy. Usprawniają całe ciało utrzymując je w dobrej kondycji fizycznej.


Gimnastyka dla Smyka 
Połączenie gimnastyki, zabawy, gier rywalizacyjnych podczas intensywnych 45 minut.

TBC STEP

Ćwiczenia polegające na kształtowaniu sylwetki poprzez łączenie wysiłku aerobowego (układ choreograficzny na stepie) oraz ćwiczeń na kształtowanie mięśni (trening
z hantelkami). Trening doskonale modeluje sylwetkę i pomaga spalić tkankę tłuszczową. Zalecany zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych.
Stopnie zaawansowania:
*grupa początkująca
**średnio zaawansowana
***zaawansowana

FITNESS FIGHT KICK

Dynamiczna i intensywna forma ćwiczeń, wykorzystująca elementy kickboxingu, karate, boksu i innych sztuk walki. Połączone z prostymi ruchami (kopnięcia, ciosy, uniki, podskoki). Ćwiczenia są bardzo intensywne i pozwalają wzmocnić główne partie mięśni
i spalić dużo kalorii. Elementy wykonywane są wolno, wymagają znacznego zaangażowania energetycznego organizmu w związku z czym wysmuklają i ujędrniają sylwetkę.

Super brzuch i pośladki

Trening ten ma na celu wyszczuplenie sylwetki, poprawienie kondycji i wzmocnienie mięśni, to seria intensywnych ćwiczeń wykonywanych w odpowiednim tempie przy energetycznej muzyce, Już po kilku treningach odczujesz mniejsze zmęczenie oraz zdecydowaną poprawę kondycji. Regularne uczęszczanie na zajęcia zapewni, że twoje pośladki podniosą się i ujędrnią, a cellulit na udach zdecydowanie się zmniejszy, wyszczuplisz obwód talii i ukształtujesz mięśnie brzucha oraz ładną postawę ciała. Trening dla każdego, na każdym poziomie zaawansowania.

NORDIC WALKING

Trening ten podobnie jak bieg narciarski, angażuje do wysiłku aż 90% mięśni. Poprawia kondycję, pomaga spalić zbędne kalorie, usprawnia układ oddechowy i sercowo-naczyniowy, angażuje duże grupy mięśniowe, odciąża stawy i kręgosłup, wzmacnia mięśnie, które otaczają i stabilizują stawy oraz same stawy. Poprawia się ich ruchomość i elastyczność, są przy tym bezpieczne, bo odpychanie kijkami powoduje, że je odciążamy. Poprawia samopoczucie i daje poczucie przynależności do grupy, niweluje osamotnienie, pozwala na nawiązanie nowych znajomości i więzi społecznych.

Dlaczego warto uprawiać Nordic Walking?

  • angażuje do ruchu ponad 600 mięśni (90%) naszego ciała
  • powoduje aż o 20% większe spalanie kalorii niż bieganie: ok 400kcal/h
  • odciąża stawy kończyn dolnych i kręgosłupa
  • jest to 30- 40% bardziej efektywny ruch od spaceru bez kijków
  • ćwiczy jednocześnie siłę, wytrzymałość i koordynację
  • usprawnia przepływ krwi w kończynach górnych i dolnych
  • obniża spoczynkowe ciśnienie krwi
  • poprawia tolerancję glukozy, redukując zapotrzebowanie na insulinę
  • obniża cholesterol (zwiększając HDL)
  • redukuje wagę ciała aktywizując ruchowo osoby prowadzące siedzący tryb życia
  • powoduje wzrost pochłaniania tlenu o 46% w stosunku do marszu bez kijków

Polecamy w szczególności osobom, które:

  • pragną poprawić swoją sylwetkę oraz pozbyć się nadwagi
  • mają problemy zdrowotne - jest pomocny w łagodzeniu m.in. dolegliwości stawowych
  • są narażone na stres - likwiduje napięcie w obrębie ramion i karku
  • kobietom w ciąży - zapewnia sprawność poprzez wzmocnienie muskulatury ciała
  • osobom starszym - jest bezpieczną formą aktywności, połączonej ze spędzaniem czasu na świeżym powietrzu

Oraz:  BOKS, FIT BALL, CROSS TRENING, AQUA AEROBIC...


Ten serwis używa cookies.

W każdej chwili możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki, ograniczając bądź całkiem blokując te pliki. Nie robiąc tego, wyrażasz zgodę na ich używanie. Czytaj więcej…

Zrozumiałem